کد خبر: ۱۵۷۸۱۲
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۶/۲۱

دفاع از عملکرد در کنترل تورم، ثبات بازارها و تامین ارز + طلب اندکی انصاف در تحلیل
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

دفاع از عملکرد در کنترل تورم، ثبات بازارها و تامین ارز + طلب اندکی انصاف در تحلیل

رئیس کل بانک مرکزی با دفاع از عملکرد خود در کنترل تورم، ثبات بازارها و تامین ارز ، طالب اندکی انصاف و مسئولیت پذیری در تحلیل و سخن گفتن شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی در توییتر اعلام کرد: علیرغم تمام دشواری ها مصمم به کنترل تورم ، ثبات بازارها و تامین ارز برای ملزومات مردم به عنوان اولویتهای اصلی هستیم.

بارها از این صفحه سیاست ها و برنامه های بانک مرکزی را به منظور شفاف سازی مطرح کرده که بسیاری از کارشناسان و اصحاب رسانه به نقد پرداخته و البته همواره مورد احترام بوده است.

در شرایط عادی بسیاری از پیشنهادها و راهکارها قابل انجام است اما در اوضاع کنونی که اقتصاد تحت شدیدترین فشارها قرار دارد اندکی انصاف و مسئولیت پذیری در تحلیل و سخن گفتن با توجه به عوامل موثر خارج از کنترل، می طلبد.

بخشی از اقدامات انجام شده در قالبی است که به اطلاع مردم رسیده و نتایج آن قابل مشاهده است.اما بخش مهمی مربوط به فعالیت هایی است که برای جلوگیری از سوء استفاده اعمال کنندگان فشار حداکثری، سخنی از آن ها به میان نیاورده و امیدوارم پس از خروج از شرایط کنونی، مردم را در جریان اقدامات و سختی های راهی که آمده ایم قرار دهم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ