کد خبر: ۱۵۷۹۱۱
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۶/۲۳

دل مردم به بورس خوش باشد اما با گشایش اقتصادی منهدم شد
نماینده مجلس :

دل مردم به بورس خوش باشد اما با گشایش اقتصادی منهدم شد

نماینده مجلس با اعلام وعده های وزرا ، گفت: دل مردم به بورس خوش باشد اما با طرح گشایش اقتصادی ، منهدم و قیمت ارز، طلا ، خودرو و مسکن هم نجومی شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی یزدی خواه در جلسه علنی امروز مجلس گفت: دولت به ۳۰ میلیون مشترک وعده بهره مندی از برق رایگان داده در حالی که یک خانواده با یک یخچال، یک تلویزیون و سه عدد لامپ مصرفی بیش از ۸۰ کیلووات در ساعت مصرف دارد.لذا در نگاه خوشبینانه شامل فقط ۷ میلیون نفر می‌شود که برخی از آن مربوط به خانه‌های خالی است.

وی افزود: دل مردم به بورس خوش باشد که با گشایش اقتصادی ، منهدم شد . قیمت ارز، طلا ، خودرو و مسکن هم نجومی شد و داغ یک واحد آپارتمان ۶۰ متری بر دل اقشار ضعیف و زوج‌های جوان مانده است!

یزدی خواه ادامه داد: وزیر ارتباطات می گوید حریف اپراتورها نمی‌ شویم! وزیر راه می گوید مسکن نخرید تا ارزان شود! سرپرست وزارت صنعت می گوید قیمت خودرو حباب دارد و رئیس بانک مرکزی هم دیگر درباره دلار نظری نمی‌دهد. این هم از وضعیت اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» hosein | ساعت ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۶/۲۳
0
0
پاسخ
همه یاد گرفتن معترض باشن و حرفهای خوب بزن پس کشور رو بابای من میچرخونه ریس مجلس نماینده اش که قانون گذاره معترضه ریس جمهور و وزیراش که مجری هستند معترض هستند پس۰کشور خودگردان شده ما خبر نداریم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ