کد خبر: ۱۵۷۹۴۰
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۶/۲۴

آمادگی بانک ملت برای ارائه وام و تأمین مالی پروژه‌های شرکت بزرگ بورسی

آمادگی بانک ملت برای ارائه وام و تأمین مالی پروژه‌های شرکت بزرگ بورسی

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فعالیت مپنا در حوزه‌های برق ، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، سلامت و برقی سازی از آمادگی در ارائه وام و تأمین مالی پروژه‌های این شرکت بزرگ بورسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیرعامل بانک ملت و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک با هدف آشنایی بیشتر با توانمندی‌های گروه مپنا در حوزۀ ساختِ تجهیزات و ارائۀ خدمات فنی، مهندسی و پشتیبانی و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک از کارخانجات آن بازدید کردند.

عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه مپنا با اشاره به سابقه ایران در صنایع مختلف از جمله خودروسازی اظهار داشت: امروز دنیا به سرعت به فناوری های جدید ورود می‌کند و روندها بسیار سریع است. گروه مپنا نیز علاوه بر حوزه‌های کسب و کار به صنعت برقی‌سازی خودروها به موقع ورود و خوب هم فعالیت کرده است.

وی افزود: بر اساس مستندات و تحقیقات پژوهشگران معتبر بین‌المللی تا سال ۲۰۳۰ عمده خودروهای اروپایی برقی خواهند شد و آینده از آن خودروهای برقی است چراکه این خودروها عملکرد و امتیازات به مراتب بهتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند. در نظر داریم در این پیچ تاریخی فاصله صنعت خودرو با صنعت روز جهانی را با ورود موثر به خودروهای برقی جبران کنیم. البته قطعاً فناوری خودروهای برقی بسیار پیشرفته و پیچیده‌تر است و همواره با زوایای مختلف جدید این موتور آشنا می‌شویم اما به سرعت در این مسیر پیشرفت می‌کنیم و اطمینان داریم اگر این روند را ادامه دهیم و اندکی نیز حمایت شویم می‌توانیم علاوه بر جبران فاصله‌ها جلوتر نیز حرکت کنیم.

علی‌آبادی تصریح کرد: قطعا جلوگیری از خام فروشی و ورود گسترده‌تر به فروش برق به جای نفت و گاز به صرفه‌ تر بوده و می‌تواند اثرات زیست محیطی مناسبی داشته باشد و برای آیندگان و فرزندان زیست ماندگارتری فراهم کند. نقش نقدینگی در تأمین مالی مناسب برای این گونه پروژه‌ها مهم است. گروه مپنا و بانک ملت می‌توانند در کنار یکدیگر برای نسل‌های آینده ثروت خلق کنند.

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت هم گفت: امروز یک روز خاص است و بر اساس آنچه در کارخانجات مشاهده کردیم مپنا به خودکفایی داخلی کمک‌های شایانی کرده و شعار "ما می‌‍توانیم" در این مجموعه محقق شده است. پیش از این تصورم، تمرکز و تخصص مپنا صرفاً بر حوزه برق و نیروگاه‌ها بود اما امروز شاهد بودیم که مپنا با همان کیفیت برق در حوزه‌های نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، سلامت، برقی سازی و نظایر آن فعال است و کارکنان متخصص ثابت کردند در هر صنعتی که ورود کنند می‌توانند موفق باشند.

وی راه نجات صنعت را محقق شدن تولید دانست و تاکید کرد: بانک ملت احساس مسئولیت بسیاری در زمینه عملیاتی شدن این پروژه‌ها دارد و آماده ارائه تسهیلات و تأمین نقدینگی در جهت کمک به تولید بیشتر در مپنا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ