کد خبر: ۱۵۷۹۴۲
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۶/۲۴

تحقق همه تعهدات معوق سایپا و تکمیل وجه ۴۰ هزار دستگاه در این هفته
جانشین مدیر عامل سایپا :

تحقق همه تعهدات معوق سایپا و تکمیل وجه ۴۰ هزار دستگاه در این هفته

قائم مقام مدیر عامل سایپا از اجرای تمام تعهدات معوق شده و برنامه فروش و تکمیل وجه ۴۰ هزار محصول در هفته جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید باقری در خصوص اجرای تعهدات معوق سایپا به صدا و سیما گفت: به دلیل مشکلاتی در تامین ارز، قطعات برخی خودرو‌ها از گمرک ترخیص نشده که موجب انباشت خودرو‌های ناقص شده اما با وجود همه مشکلات، موفق شدیم روند تولید را از آغازسال به پیش ببریم به طوری که تا پایان هفته جاری ۲۰۰ هزارمین خودروی سایپا تولید خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌ با بانک مرکزی، انتظار داریم قطعات هر چه سریعتر ترخیص شود تا با تکمیل خودروها بتوانیم به مشتریان تحویل دهیم. ضمن اینکه در طرح‌های پیش فروش سعی داریم در تاریخ مقرر تحویل داده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: طی هفته جاری ، برنامه فروش و تکمیل وجه ۴۰ هزار محصول سایپا در دستور کار است که قرعه کشی آن هفته قبل انجام شد. ضمن اینکه از مهرماه دو خودروساز بزرگ ، برنامه عرضه ۲۵ هزار دستگاه را ماهانه به طور مشترک و به صورت فروش فوق العاده در دستور کار دارند.

باقری گفت: در سه ماهه اول سال، طرح فروش فوق العاده ۱۰ هزار خودرو را داشتیم که به مشتریان تحویل داده شد. بازار خودرو از عرضه محصولات جدید سایپا از جمله شاهین و کوییک R و S استقبال خوبی داشته است.

وی افزود:  اعمال شرط پلاک نداشتن اعضای خانوار برای ثبت نام در طرح‌های پیش فروش و فروش فوق العاده در خودروسازی سایپا اجرا نشده اما سایر شرط‌ها برای این است که مصرف کنندگان واقعی بتوانند خودرو دریافت کنند که با عادی شدن شرایط به تدریج این محدودیت‌ها نیز رفع خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ