کد خبر: ۱۵۷۹۴۶
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۶/۲۴

برنامه ترامپ در برابر ایران شکست خورد / سه گام برای سختگیری هوشمندانه‌
جو بایدن :

برنامه ترامپ در برابر ایران شکست خورد / سه گام برای سختگیری هوشمندانه‌

نامزد حزب دموکرات با اعلام برنامه ترامپ در برابر ایران شکست خورد از اجرای سه راهکار هوشمندانه‌ سختگیری علیه تهران در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جو بایدن با انتشار مطلبی تحت عنوان " راه های هوشمندانه سختگیری علیه ایران" در سی‌ان‌ان اعلام کرد: سیاست دولت ترامپ در قبال ایران شکست خورد. چرا که با خروج از توافق هسته‌ای دچار اشتباه شده و برخلاف منافع آمریکا گام برداشته است.

در دو تلاش اخیر علیه ایران برای تمدید تحریم تسلیحاتی و بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی، نزدیک‌ترین هم پیمانان واشینگتن در اروپا هم حاضر به همکاری نشدند.

در صورت پیروزی درانتخابات، طی سه مرحله سیاست کاخ سفید در برابر ایران را تغییر می دهم و از دستیابی به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری و ضمن تلاش برای جلب مشارکت هم پیمانان،بندهای محدود کننده برجام را افزایش داده و تمدید خواهم کرد.

در گام دوم اگر ایران بشدت برجام را اجرا کند آمریکا هم به منظور آغاز مذاکراتی دیگر به توافق هسته‌ای خواهد پیوست. در موضوع حقوق بشر نیز به محض ورود به کاخ سفید قانون محدود کننده ورود اتباع مسلمان به آمریکا از جمله ایران را لغو خواهم کرد.

در مرحله سوم ضمن تضمین امنیت رژیم صهیونسیتی از تحریم های هدفمند علیه نقض حقوق بشر، حمایت از تروریسم و برنامه موشکی علیه ایران بهره خواهم برد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ