کد خبر: ۱۵۷۹۶۲
۱۵:۷ - ۱۳۹۹/۶/۲۴

شرایط ویژه‌ اسنپ برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا شد

شرایط ویژه‌ اسنپ برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا شد

اسنپ اعلام کرد شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده تا دغدغه اصلی گردشگران و مردم به حداقل برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق نتایج تحقیقاتی از بازار گردشگری ایران ، دغدغه‌های اقتصادی، انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده که اسنپ شرایطی برای کاربران به وجود آورده که از این پس بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپراپلیکیشن، ارزان‌تر از سایر تامین‌کننده‌ها تهیه کنند.

براساس این گزارش، با گذشت ۷ ماه از شیوع کرونا در ایران، بسیاری از مردم می‌دانند برای انجام کارهای ضروری‌ ، چگونه باید از خود محافظت کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. با این حال همچنان تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر رخ داده است .

طبق تازه‌ترین بررسی‌های گروه بازاریابی اسنپ‌تریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا ، مشکلات اقتصادی است و نگرانی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه‌ بعدی قرار دارد.

این تحقیقات نشان می‌دهد کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفر، اقامت در هتل‌ها را بیش از اقامتگاه‌ و ویلا ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس بیشتر است. آن هم در شرایطی که این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند.

با این اوصاف ، اسنپ‌ تلاش می‌کند با اقدامات جدید و بر پایه نتایج تحقیقات در بازار گردشگری، خدماتی را طبق نیاز و اولویت‌های مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ