کد خبر: ۱۵۷۹۸۴
۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۵

زمان اعلام گزارش نظارتی مجلس درباره بورس/تصمیم برای جاماندگان سهام عدالت
رئیس کمیسیون اقتصادی خبر داد:

زمان اعلام گزارش نظارتی مجلس درباره بورس/تصمیم برای جاماندگان سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصمیم گیری درباره ۲۰ میلیون جاماندگان سهام عدالت و قرائت اقدامات و گزارش نظارتی بازار سرمایه هفته آینده در صحن علنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پورابراهیمی پس از جلسه عصر دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس به فارس گفت: اولویت کوتاه‌مدت این کمیسیون تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است که حدود ۲۰ میلیون نفر را شامل می شود. گزارش و مصوبه نهایی به صحن علنی ارسال شده و اکنون در نوبت طرح در صحن است.

وی تصریح کرد: مسائل مرتبط با حوزه اصلاح ساختاری اقتصاد و بودجه هم به خوبی پیش می‌رود. اولین اقدام اصلاح ساختار نظام مالیاتی است که باید در این خصوص تصمیمات ویژه درباره مالیات بر عایدی و مجموع درآمد را اتخاذ کنیم. تمام تلاش بر این است که باید برای بودجه سال ۱۴۰۰ موضوع اصلاح ساختار مالیاتی را با مصوبه‌ای که در کمیسیون اقتصادی مجلس است عملیاتی کنیم.

پورابراهیمی ادامه داد: اصلاح ساختار بانکداری و بانک مرکزی هم به عنوان دیگر اولویت‌های مهم کمیسیون اقتصادی مجلس است ضمن اینکه مجموع اقدامات این کمیسیون درباره بازار سرمایه و گزارش نظارتی و پیشنهادات مربوط مطرح شد و هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ