کد خبر: ۱۵۸۰۱۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۶

صاحبان ۶ معدن مهم سلب صلاحیت شدند / برگزاری مزایده در آینده نزدیک
معاون اقتصادی خراسان رضوی:

صاحبان ۶ معدن مهم سلب صلاحیت شدند / برگزاری مزایده در آینده نزدیک

معاون اقتصادی استان خراسان رضوی از سلب صلاحیت صاحبان ۵ معدن مهم سنگ آهن و یک معدن مرمریت و برگزاری مزایده در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی رسولیان درباره مزایده  ۶ معدن مهم در خراسان رضوی به ایرنا گفت: سه معدن سنگ آهن در منطقه سنگان شهرستان خواف، دو معدن سنگ آهن در نیشابور و یک معدن مرمریت در تربت‌حیدریه از صاحبان سلب صلاحیت شده و بزودی به مزایده گذاشته می‌شود.

وی افزود: این معادن از مجموع ۴۰۰ معدنی است که مشکلاتی در بهره‌برداری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دارند. شرط بهره‌برداری از این معادن داشتن برنامه مشخص استخراج از سوی بهره‌بردار و داشتن پروانه بهره‌برداری قبلی از سازمان صنعت بوده و بهره‌بردار باید طرح زیست محیطی به منظور بهره‌برداری صحیح از معدن ارایه دهد.

رسولیان ادامه داد: در زمینه آنومالی سنگ آهن مربوط به سازمان ایمیدرو و معدن مس تکنار بردسکن نیز مقرر شد گزارش کارشناسی تهیه و تصمیم گیری درباره آن در نشست بعدی کارگروه ماده ۲۴ مکرر قانون معادن انجام شود. ۴۶ نوع ماده معدنی شامل سنگ آهن، منگنز، طلا، کرومیت و مس و مواد غیرفلزی شامل خاک صنعتی، سلیس، کائولن، زغال سنگ، مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزیینی عمده معادن استان خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ