کد خبر: ۱۵۸۰۳۳
۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۶/۲۶

اثر مثبت تصمیم بانک مرکزی بر بورس و پیش بینی صعود شاخص در نیمه دوم سال
تحلیلگر بازار سرمایه اعلام کرد:

اثر مثبت تصمیم بانک مرکزی بر بورس و پیش بینی صعود شاخص در نیمه دوم سال

تحلیلگر بازار سرمایه با اعلام اثر مثبت تصمیم دیر اما جدید بانک مرکزی بر بورس ، پیش بینی کرد در نیمه دوم سال و فارغ از هر نتیجه ایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روند شاخص بورس صعودی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی حیدری درباره شرایط روزهای اخیر بازار سهام که با رشد قیمت ها و عبور شاخص از کانال 1.7 میلیون واحدی روبرو شده به خبرآنلاین گفت: از جمله عوامل روند مثبت بورس تصمیم دیرهنگام ولی علمی بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز و حذف سقف دلار در سامانه نیما بود که موجب افزایش عرضه دلار و در نتیجه برگشت خوش بینی به بازار سهام بود .

وی ادامه داد: حمایت‌های سیاسی نه تنها به درد بورس نمی خورد بلکه بی اعتمادی را بیشتر می کند. تنها  راه حل این است که اولا مطبوعات برای افزایش شفافیت ، آزاد و پیگیر باشند و ثانیا تمام نهادهای دولتی و حکومتی همراستا با سیاست های بانک مرکزی حرکت کنند.

حیدری افزود: طبق برآوردها ، بازارسرمایه وارد حالت خوش بینانه ایی شده و به نظر می‌رسد ، ترس‌ و تردید سهامداران کمی کاسته شده و در نبود اصلاحات شدید، روند بازار متعادل باقی خواهد ماند. در نیمه دوم سال هم با هر نتیجه ایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روند شاخص بورس صعودی بوده و شرکت های صادر کننده و نمادهای وابسته به دلار از ارزش بیشتری برخوردار می‌شوند..

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ