کد خبر: ۱۵۸۰۹۳
۰:۱ - ۱۳۹۹/۶/۲۹

سهام پتروشیمی اروند در آینده نزدیک عرضه اولیه می شود
بنابر اعلام مدیرعامل:

سهام پتروشیمی اروند در آینده نزدیک عرضه اولیه می شود

مدیرعامل پتروشیمی اروند از طی گام‌های نهایی پذیرش این شرکت خبر داد و گفت: با درج نماد اروند بر روی تابلوی بورس، سهام آن در آینده نزدیک عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن نشان‌زاده گفت: پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین تولید کننده pvc ایران از چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه گام مهمی برای ورود به بازار سرمایه برداشت.

وی افزود: بازار سرمایه با حضور بالغ بر ۶۰۰ شرکت به عنوان یکی از بازارهای شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیفزاید. اقتصاد از بانک محوری به سمت بازار سرمایه در حرکت است و در این موج خروشان شرکت پتروشیمی اروند باید جایگاه را بدست آورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با تلاش مدیران مجموعه و حمایت‌های سهامداران، عمده فرآیند پذیرش با سرعت بالایی در حدود ۴ ماه تکمیل شده، ادامه داد: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت بر روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

نشان‌زاده با بیان اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، عنوان کرد: پس از جلسات انجام شده با مدیران سازمان بورس و جلسه نهایی که صورت گرفت، باید منتظر کشف قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ