کد خبر: ۱۵۸۰۹۷
۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۶/۲۹

دو دستور کار
مدیرعامل عنوان کرد:

دو دستور کار "وسپهر" با عرضه اولیه سهام و چشم انداز پیش رو

مدیرعامل گروه سپهر صادرات با اشاره به عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام این شرکت از دستور کار دو اقدام و چشم انداز پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهروز خدارحمی درخصوص اقدامات گروه مالی سپهر صادرات برای عرضه اولیه سهام این شرکت گفت: نقد‌شوندگی به عنوان شاخصه‌ بنیادین معاملات "وسپهر" و رشد متناسب با عملکرد را همچون پیش در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: بالغ بر یک سوم از دارایی‌ها بورسی و مابقی غیربورسی است. راهبرد شرکت حرکت به سمت بورسی کردن سایر شرکت‌های زیرمجموعه بصورت هلدینگ و یا مجزا و کمک در جهت رسیدن ارزش دارایی‌های سهامداران به ارزش ذاتی خواهد بود و در این مسیر، ظرفیت نهفته در مجموعه‌ شرکت‌ های وابسته‌ و فرعی، نوید سرمایه‌گذاری مطمئن و رو به رشدی را به سهامداران می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به پیشنهادهای اولیه برای عرضه‌ اولیه "وسپهر" توضیح داد: سال گذشته این پیشنهاد مطرح بود که ابتدا شرکت‌های زیرمجموعه بورسی شوند و پس از کشف قیمت و ارزش آنها، امکان بهتری برای عرضه‌ در ارزش‌های بالاتر فراهم شود اما در نهایت تصمیم بر این شد در این مسیر رو به رشد از ظرفیت سهامدارن جدید هم بهره‌مند شویم و  این افق رو به رشد را به همراه سهامداران جدید  بپیماییم.

خدارحمی با اشاره به چشم انداز پیش رو عنوان کرد: انتظار می رود باتوجه به مجموعه‌ ظرفیت هایی که "وسپهر" دارد و مهمترین آن تکیه بر پشتیبانی مطمئن همچون بانک صادرات به عنوان سهامدار عمده است در نقش یک نماد نقد‌شونده، پویا، بنیادی و خوش‌آتیه در بازار سرمایه شناخته شده و شفافیت، انضباط‌ و بهداشت مالی و گزارشگری سرلوحه‌ فعالیت‌ها باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ