کد خبر: ۱۵۸۱۲۱
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۹

۲۰۰۰ دستگاه راناپلاس از مهر به مشتریان تحویل می شود/ ویژگی ها

۲۰۰۰ دستگاه راناپلاس از مهر به مشتریان تحویل می شود/ ویژگی ها

مدیر طرح خودروی راناپلاس از تحویل ۲۰۰۰ دستگاه از این محصول در ماه آینده خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت تولید روزانه ۵۰ دستگاه پیش‌بینی می شود تا انتهای سال ۱۳ هزار دستگاه وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، علی قاضوی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه 50 دستگاه رانا پلاس گفت: تمامی قطعات این محصول تولید داخل بوده و تاکنون بیش از 2000 دستگاه تولید شده و از مهر ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می شود تا انتهای سال 13 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود. عمده تغییرات صورت گرفته در مقایسه با خودروی مبنا مربوط به تزیینات داخلی بوده و دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم‌رنگ بدنه (پک‌لوک) و جلو پنجره طرح جدید است که موجب زیبایی بیشتر در ظاهر خودرو می‌شود. طرح چراغ‌ها نیز کاملا به روز بوده و صندلی‌ها با روکش جدید اسپرت به همراه ایزوفیکس است.

این مقام مسئول ادامه داد: غربیلک فرمان این خودرو دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و کروز کنترل بوده و برای جلوگیری از صدای بیشتر در موتور، عایق صداگیر نصب و موکت صندوق عقب و قالپاق دارای طرح جدید است.

قاضوی گفت: موتور این محصول TU۵ و دارای استاندارد یورو ۵ ،پنج دنده با موتور ۱۶۰۰و قدرت ۱۰۵ اسب بخار بوده و ترمزهای جلو و عقب آن کاسه‌ای است. سیستم شش دنده MT  و AMT، فرمان‌برقی و نیز برخورداری از موتور EC۵ در برنامه‌های تولید آینده این خودرو قرار دارد که تا پایان سال به عنوان نسخه سطح بالا عرضه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ