کد خبر: ۱۵۸۱۳۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۳۰

"مادیرا" قرارداد ۴۰ میلیاردی برای خرید موبایل و تبلت LG بست

صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG با شرکتی خارجی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG با شرکتی خارجی به مبلغ 40 میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "مادیرا" اعلام کرد: این شرکت در حال حاضر دارای محصولات تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و کولرگازی با دو برند تی سی ال و ایکس ویژن و مانیتور با دو برند ال جی و ایکس ویژن است.

همچنین در راستای موضوع فعالیت مندرج در اساسنامه و نیز ظرفیت های موجود، شرکت اقدام به انعقاد قرارداد خرید محصولی جدید تحت عنوان موبایل و تبلت با برند LG کرده است. در این خصوص قرارداد فوق در سال 99 منعقد شده است.

در فاز اول مبلغ مربوط به خرید موبایل بیش از 40 میلیارد تومان که فرآیند و مراحل مربوط به واردات آن در جریان است. با توجه به شرایط تحریم و وجود رقبا، امکان درج کشور مبدا خرید در محصول وجود ندارد. نحوه خرید بصورت نقدی و با نرخ دلار سامانه نیما است.

فاز اول قرارداد خرید به منظور بررسی بازار این نوع محصول است و انتظار می رود با توجه به سابقه درخشان، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت، خرید محصول ادامه یا پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم در صورت امکان تولید این محصول در دستور کار قرار گیرد.

آثار مالی ناشی از خرید و فروش محصول مزبور به میزان سفارشات دریافتی از مشتریان بستگی دارد. بنابراین مقدار و نرخ فروش و ... در صورت های مالی و گزارشات فعالیت ماهانه مربوطه درج و در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ