کد خبر: ۱۵۸۱۴۵
۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۶/۳۰

توضیح

توضیح "زکوثر" درباره تاسیس شرکت و ابطال مزایده فروش دارایی زیرمجموعه ها

سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از تاسیس شرکتی در حوزه فعالیت گاومیش داری و ابطال مزایده فروش دارایی زیرمجموعه ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از تاسیس شرکت در حوزه فعالیت گاومیش داری و ابطال مزایده فروش دارایی زیر مجموعه ها خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل "زکوثر" اعلام کرد: با عنایت به مصوبه هیات مدیره درخصوص تاسیس شرکت در حوزه فعالیت گاومیش داری، شرکت ماندگار کشت و صنعت دامپروری کوثر(سهامی خاص) با سرمایه اسمی 5 میلیارد تومان 22 شهریور در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت شده است.

همچنین پیرو اطلاعیه منتشره در 11 شهریور با موضوع آگهی فروش کارخانجات آرد، نشاسته، گلوکز، دکستروز و خوراک دام شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا(سهامی خاص)، نظر به نوسانات نرخ ارز و عدم تثبیت قیمت ها به منظور غبطه و صرفه و صلاح و صیانت از منافع شرکت و صاحبان سهام و با استناد به بند 6 برگ شرایط شرکت در مزایده و بند 2 ذیل آگهی منتشره، مزایده فوق باطل اعلام می شود و مقرر شده در صورت حصول شرایط مطلوب، متعاقباً تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ و اعلام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ