کد خبر: ۱۵۸۱۹۴
۱۰:۹ - ۱۳۹۹/۶/۳۱

بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تفاهمنامه همکاری امضا کردند

بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تفاهمنامه همکاری امضا کردند

بانک ملت و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف ارتقای سطح همکاری در زمینه های اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی، تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف ارتقای سطح همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.

بر اساس این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رسید، سطح همکاری های متقابل در زمینه های اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی افزایش می یابد.

بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با اشاره به اینکه پتروشیمی خلیج فارس یکی از مشتریان مهم و استراتژیک بانک است، گفت: بانک ملت تمایل دارد همچنان به عنوان بانک اولِ هلدینگ خلیج فارس به همکاری ها با این پتروشیمی بزرگ ادامه دهد.

وی افزود: در انعقاد هرگونه تفاهم نامه بین طرفین باید مقررات و دستور العمل های بانک مرکزی رعایت شود و بانک ملت همواره در تعامل با مشتریان ارزنده نهایت انعطاف پذیری را نشان داده و همکاری ها با حوزه انرژی و نفت و گاز سابقه طولانی دارد.

ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز از بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین بانک های تجاری نام برد و گفت: ارتباط بین پتروشیمی خلیج فارس و بانک ملت همیشه بر اساس رابطه بُرد-بُرد بوده و تجربیات گذشته نشان می دهد پرونده های اعتباری پتروشیمی ها کمترین مطالبات را در سیستم بانکی ایجاد کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ