کد خبر: ۱۵۸۲۸۹
۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۷/۲

درخواست وزیر اقتصاد از متقاضیان ورود و خروج به بورس/ برآورد مناسب از شاخص

درخواست وزیر اقتصاد از متقاضیان ورود و خروج به بورس/ برآورد مناسب از شاخص

وزیر اقتصاد با اعلام درخواست از همه متقاضیان ورود به بورس یا خروج گفت: برآورد مناسبی از شاخص های بورس به دست آمده اما متأسفانه عده ای نکات منفی را برجسته کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه با نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیچ توصیه ای به فعالان بازار سرمایه، برای خرید یا فروش ندارم ولی می توانم این خواهش را مطرح کنم که مردم در مورد فروش دارایی با حداکثر دقت ، اقدام به فروش با قیمت مناسب کنند .

وی افزود: همواره از همه متقاضیان ورود به بورس یا خروج ،خواسته ام دقت عمل داشته و سه عبارت مطالعه، مشاوره، معامله را مؤکدا  بکار برده ام. این در حالی است که طبق نظر سنجی ها ، برآورد مناسبی از شاخص های بورس به دست آمده اما متأسفانه عده ای صرفا نکات منفی را برجسته کرده اند. در حالیکه منطق حکم می کند که همه نتایج را با هم ببینیم.

دژپسند ادامه داد: در جلسات اخیر شورای عالی بورس، ابزار هایی مانند خرید سهام خزانه و اوراق اختیار فروش تبعی را تعریف کرده ایم که موقعیت های مناسب زیادی را برای بورس ایجاد می کند. فروش تبعی، نوعی ضمانت است. به این معنی شرکتی سهام خود را به طور مثال برای شش ماه دیگر با سود 20 درصد یا بالاتر از قیمت خرید تضمین می کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ