کد خبر: ۱۵۸۳۰۱
۱۰:۴ - ۱۳۹۹/۷/۲

اروپا به مخالفت با آمریکا در بازگشت تحریم‌های ایران ادامه می‌دهد اما...
رئیس‌جمهور فرانسه در مجمع سالانه سازمان ملل:

اروپا به مخالفت با آمریکا در بازگشت تحریم‌های ایران ادامه می‌دهد اما...

رئیس‌جمهور فرانسه گفت: اروپا همچنان به مخالفت با آمریکا در بازگشت تحریم‌های ایران ادامه می‌دهد اما باید در داخل برجام هم چارچوبی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم ، امانوئل ماکرون در هفتاد و پنجمین مجمع سالانه سازمان ملل گفت: کشورهای اروپایی همچنان برای حفظ برجام تلاش می‌کنند و به مخالفت با تلاش‌های آمریکا برای بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران ادامه می‌دهند. چرا که که برجام تضمینی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی افزود: سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران کمکی به جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده و تضمین از بین رفتن توانایی این کشور برای دستیابی به سلاح هسته‌ای نکرده و عملاً در این زمینه شکست خورده است. تلاش آمریکا برای فعال سازی ساز و کار ماشه باعث تضعیف اتحاد شورای امنیت می‌شود و خطر بروز تنش در منطقه خاورمیانه را افزایش می‌دهد.

ماکرون ادامه داد: هرچند اروپا همچنان به مخالفت با تلاش‌ آمریکا در بازگرداندن تحریم‌های ایران ادامه می‌دهد اما باید در داخل برجام هم چارچوبی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و پرداختن به برنامه موشکی در نظر گرفته شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ