کد خبر: ۱۵۸۳۲۰
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۷/۲

وزیر درباره زمان بازگشایی شستا توضیحی نداد / افزایش ۱۷۹درصدی سود سهامداران

وزیر درباره زمان بازگشایی شستا توضیحی نداد / افزایش ۱۷۹درصدی سود سهامداران

وزیر تعاون با اعلام اینکه سود پایان سال سهامداران شستا با رشد ۱۷۹ درصدی به ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده در مورد زمان بازگشایی نماد شستا که از ۱۷ شهریور تاکنون بسته مانده ، توضیحی نداد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در مورد زمان بازگشایی نماد شستا که از 17 شهریور تا کنون بسته مانده ، توضیحی به خبرنگاران نداد و گفت: سود پایان سال سهامداران شستا با رشد ۱۷۹ درصد به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: از اقدامات مهم دولت ، عرضه اویله شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بود و سپس استفاده از اوراق تبعی برای تضمین حداقل سود سهامداران در هلدینگ‌های زیرمجموعه بود. درحالی توضیحات بیشتر در مورد اوراق تبعی بزودی اعلام می‌شود که سازمان تامین اجتماعی این اقدام را در راستای شفاف سازی انجام داده و تلاش می‌شود با خرید و فروش مناسب سهام مورد نیاز مردم، شرایط مساعدی برای بیمه‌گذاران و سهامداران ایجاد شود .

شریعتمداری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز توضیح داد: آخرین بخش در حوزه صندوق‌های دولتی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور بود که با توافق امروز با رییس سازمان برنامه و بودجه ، برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد هزار میلیارد تومان اختصاص یافت تا در اولین فرصت اقداماتی انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ