کد خبر: ۱۵۸۳۲۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۳

بانک ملت حامی شرکت بورسی با قدمت ۶۵ ساله شد / تبدیل زیان به سود
مدیرعامل :

بانک ملت حامی شرکت بورسی با قدمت ۶۵ ساله شد / تبدیل زیان به سود

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی گفت: این شرکت با حمایت "وبملت" از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت داد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت ۶۵ ساله لوله و ماشین سازی به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک از آمادگی برای حمایت مالی از چنین شرکت هایی با هدف کمک به ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: این شرکت با بیش از ۶۰۰ نیروی انسانی توانست با حمایت بانک ملت از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت بدهد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت کند.

وی افزود: پول در کنار مدیریت خوب می تواند مشکلات را رفع کند که این مهم در شرکت لوله و ماشین سازی به خوبی نمود پیدا کرده است. رونق و جهش تولید بدون تامین مالی امکان پذیر نیست. بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ و قدرتمند که در سه سال گذشته حتی یک ریال نیز اضافه برداشت نداشته و حتی در مقاطعی ۵۰ درصد تسهیلات بین بانکی را تامین می کرده در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، مسئولیت سنگین تری را بر عهده دارد و در همین راستا در جست و جوی شرکت های تولیدی است تا با حمایت مالی از آنها به ایجاد اشتغال و رفع بیکاری کمک کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت هایی همچون لوله و ماشین سازی پول بانک را به بهره وری تبدیل می کنند و باعث افزایش تولید و اشتغال می شوند، عنوان کرد: بانک ملت برای تامین سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش یا سرمایه گذاری در پروژه های آبرسانی آمادگی کامل را برای همکاری با این شرکت اعلام می کند. دیدن موفقیت های شرکت های تولیدی برای حمایت از صنعت، انگیزه دوچندان می دهد و بانک ملت آماده است تا هرجا که کار خوبی انجام شده از آن کار حمایت کند و به این حمایت ها نیز افتخار می کند.

بیگدلی ادامه داد: اگر لوله و ماشین سازی در راستای توسعه یا جابجایی کارخانه از محل فعلی به شهرک صنعتی شمس آباد نیاز به حمایت داشت، بانک ملت آماده است تا سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش این شرکت را تامین کند. اگر طرح دیگری هم در اسلامشهر دارای توجیه اقتصادی بود و نیاز به منابع مالی داشت، بانک ملت نسبت به تامین مالی آن اقدام خواهد کرد. بانک ملت ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص داده شده که بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و بقیه آن نیز در حال پرداخت است.

مرتضی نجف عضو هیات مدیره بانک ملت نیز انسجام بین مدیریت و کارکنان در شرکت لوله و ماشین سازی را عامل کسب موفقیت های آن دانست و گفت: بانک آماده است تا در طرح های توسعه ای در کنار این شرکت باشد زیرا حمایت از تولید و کمک به ایجاد اشتغال را وظیفه ذاتی می داند. بی تردید صادرات، شرکت را از نوسانات نرخ ارز مصون نگه خواهد داشت.

محمدرضا بابایی مدیرعامل لوله و ماشین سازی نیز با اشاره به شناخت از بانک ملت، حمایت های این بانک را از شرکت تاکنون بسیار شیرین خواند و گفت: اگر شرکت هم اکنون در تهران مدعی است به برکت وجود بانک ملت است و این نشان دهنده اعتقاد راسخ مدیران این بانک به مشتری مداری است. لوله و ماشین سازی به عنوان نخستین شرکت تولیدکننده چدن و دومین شرکت صنعتی پس از راه آهن با ظرفیت تولید چهار هزار تن لوله های چدن نشکن در سال در ایران فعالیت دارد.

وی جنگ بعدی دنیا را جنگ آب عنوان کرد و از مدیران این بانک خواست تا با تشکیل کارگروهی تخصصی، پیشنهاد ورود بانک به حوزه آب را مورد بررسی قرار دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ