کد خبر: ۱۵۸۳۸۰
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۷/۵

تصمیم امروز بورس تهران شجاعانه بود/ پیشنهادی برای کسب نتیجه
سهامدار حقیقی به بورس پرس :

تصمیم امروز بورس تهران شجاعانه بود/ پیشنهادی برای کسب نتیجه

فعال حقیقی با اعلام شجاعانه بودن تصمیم امروز بورس تهران، پیشنهاد داد حقیقی ها چند روز از حضور در صف های فروش خودداری کنند تا همه از شیرینی نتیجه بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن ذوالفقاری با شجاعانه و قابل تقدیر بودن تصمیم مدیران بورس تهران به بورس پرس اعلام کرد: مدتی است با تبلیغات سرسام آور نوسان گیری به شیوه مختلف روبرو می شویم، روشی که جز به زیان سهامداران خرد نیست.

اصلاح شاخص و نمادهای بزرگ و کوچک بورس از اواسط مرداد ماه، سهامداران تازه کار را وارد بازی هیجانی توام با ترس و اضطراب کرده و با تغییر روش سفته بازان کهنه کار این بازار بر نگرانی این دسته سهامداران افزود. بیم آن می رفت سهامدارانی که هنوز با جو این بازار خو نگرفته بودند بطور کامل دلزده و با قبول ضرر از بازار خارج شوند.

تصمیم امروز مدیران بورس تهران حتی با تلاش و واکنش منفی برخی از شرکت های حقوقی و فعالان بازار امری پسندیده و شجاعانه بود و نشان دادند در چنین شرایطی همراه و پشتیبان سهامداران هستند. البته این تصمیم نیازمند حمایت و ارسال سیگنال مثبت از سوی سهامداران حقیقی است.

بهتر است به پاس تصمیمات اخیر این بورس از برخورد هیجانی خودداری کرده و مدتی از صف های فروش دوری کنیم تا سوداگران و سفته بازان این گونه القا نکنند که تصمیمات جدید موجب ریزش می شود. چرا که این تصمیم در کمترین زمان اثر شگفت انگیزی بر روند معاملات خواهد داشت.پ

پیشنهاد می شود سهامداران حقیقی چند روز از قرار گرفتن در صف های فروش خودداری کنند تا همه از شیرینی نتیجه این تصمیم بهره مند شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» احمدبهزادی | ساعت ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۷/۵
1
1
پاسخ
احسنت بر مدیران بورس ، کمک عالی بود ، امید نتیجه مثبت در ،
» ناشناس | ساعت ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۷/۵
1
1
پاسخ
تحسنت تصمیم خردمندانه ای بود انشاال... سهامدارها حمایت خواهنو کرد
» Archim | ساعت ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۷/۶
0
0
پاسخ
واقعا کار خردمندانه و مفیدی بود که انشالله بزودی نتیجه ی این تصمیم درست رو همه میفهمن
» ناشناس | ساعت ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۷/۶
0
0
پاسخ
کاش دولت هم همون قول یک درصدی عملی می کرد وبازارو سبز می کرد بعد می دیدو چطور مردم از بورس حمایت می کنن وهیچکس حاضر به فروش نمیشه وصف خرید همه جا درست میشه
» آراد | ساعت ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۷/۷
0
0
پاسخ
تصیمیم عالییی بود امیدوارم سهامداران خرد قدر اینکارو بدونن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ