کد خبر: ۱۵۸۳۸۵
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۷/۵

عرضه ۴۰ درصد تولید ورق‌های فولادی پوشش‌دار ایرانی به بازارهای جهانی
مدیر عامل شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد:

عرضه ۴۰ درصد تولید ورق‌های فولادی پوشش‌دار ایرانی به بازارهای جهانی

مدیر عامل شرکت‌های دانش‌بنیان از صادرات ٤٠ درصدی انواع ورق‌های گالوانیزه،نورد سرد و استنلس استیل در کنار تامین نیازهای داخلی به بازارهای جهانی خبر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، نصرالله ایزدپناه با اشاره به کاربرد ورق‌های گالوانیزه در صنایع ساختمانی،الکتریکی، خودروسازی و ...  گفت: تولیدات این شرکت پاسخگوی ١٥ درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود ٢٠ تا ٤٠ درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌شود ضمن آنکه آزمایشگاه‌های مجهز شرکت، توانایی ارائه خدمات برای انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه به روش گرم پیوسته و ...را دارد.

وی افزود: ورق نورد سرد شده محصولی است که طی فرآیندی از ورق فولادی گرم شده با ضخامت بالا پس از پوسته زدایی با استانداردهای EN ۱۰۱۳۰ -۲۰۰۶ و استاندارد ملی ایران INSO ۵۷۲۳تولید می‌شود.

ایزدپناه ادامه داد: ورق گرم نوردیده به دلیل دمای بالای فرآیند تولید دارای سطحی با پوسته‌های اکسیدی ناشی از عملیات نورد گرم است که وجود این پوسته‌ها باعث ایجاد ناهمگونی در ضخامت، زمینه و رنگ ورق می‌شود. این محصولات طی فرآیند اسیدشویی توسط اسید کلریدریک پوسته زدایی شده و به کیفیت مناسب برای استفاده بعدی می‌رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ