کد خبر: ۱۵۸۴۰۳
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۷/۵

دو برنامه وزیر پیشنهادی وزارت صنعت به مجلس + راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی

دو برنامه وزیر پیشنهادی وزارت صنعت به مجلس + راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی

دومین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت از ارائه دو برنامه پیشنهادی به مجلس خبر داد و گفت: کوچک سازی و حذف تشریفات اداری مزاحم از راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی طی نشستی با اعضای اتاق بازرگانی به شرایط تحریم و اعمال محدودیت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: دو برنامه به مجلس ارائه کردم که یکی برای وزارت صنعت مبتنی بر اسناد بالا دستی، احکام برنامه ششم توسعه و سیاست اقتصاد مقاومتی بوده که در شرایط کنونی کمتر قابل اجرا است و دیگری مردمی بودن اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و مشارکت بخش خصوصی است.

وی افزود: در این شرایط، معیشت مردم مورد خطر جدی قرار گرفته که باید به دنبال مدیریت مبتنی بر فراوانی کالا، قیمت تمام‌ شده پایین و مشارکت تشکل‌ها اصناف، تولیدکنندگان و اتاق بازرگانی با هم اندیشی و کار کارشناسی مشترک دولت و تشکل‌های بخش خصوصی باشیم.

رزم حسینی ادامه داد: کوچک سازی و حذف مقررات مزاحم از راهکارهای بهبود وضع اقتصادی محسوب می‌شود و در این راستا باید تشریفات اداری را از سر راه برداریم و امضاهای طلایی را کم یا حذف کنیم که با پشتیبانی بخش خصوصی و مجلس به ثمر خواهد نشست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ