کد خبر: ۱۵۸۴۳۴
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۷/۶

زیرمجموعه شستا یک گام دیگر برای عرضه اولیه سهام برداشت
با ثبت نزد سازمان بورس:

زیرمجموعه شستا یک گام دیگر برای عرضه اولیه سهام برداشت

شرکت چوب خزر کاسپین اولین کارخانه تولیدکننده MDF ایران و وابسته شستا با ثبت نزد سازمان بورس ، یک قدم برای عرضه اولیه سهام برداشت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با تصویب هیات پذیرش ⁧ بورس⁩، نام شرکت چوب خزر کاسپین از ۵ مهر ماه نزد سازمان بورس ثبت شد.

براساس قوانین بورس، شرکت باید نسبت به دریافت امضای دیجیتال و سپرده کردن سهام نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اقدام کند. این شرکت از تاریخ پذیرش ، مشمول مقررات ، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مصوب سازمان بورس و رعایت کلیه ضوابط برعهده هیات‌مدیره است.

بنابراین گزارش، شرکت چوب خزر کاسپین اولین کارخانه تولیدکننده MDF در ایران با بهره گیری از جدیدترین فناوری فرآورده های چوبی از نیمه دوم سال 83 تاسیس شده و ظرفیت اسمی خط تولید آن 30 هزار مترمکعب بود که به بیش از 40 هزار مترمکعب افزایش پیدا کرده است.

این واحد در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع در کیلومتر 8 جاده آمل به چمستان در استان مازندران واقع شده و با توجه به دسترسی به راه های دریایی، ریلی و جاده ای ترانزیتی کشورهای آسیای میانه، اروپا، منطقه خاورمیانه و بنادر اصلی خلیج فارس بهترین و سریعترین شرایط عرضه و تحویل کالا را برای مشتریان فراهم ساخته است. فناوری و دستگاه های چیپس و پرس ها بصورت کنسرسیوم از کشورهای چین و ایران، بخش ریفاینر از اتریش و سندینگ از سوئیس خریداری شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ