کد خبر: ۱۵۸۴۶۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۷

دلیل ابطال معاملات دیروز ۳ میلیارد سهم
مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد:

دلیل ابطال معاملات دیروز ۳ میلیارد سهم "ئبصادر" به ارزش ۱.۳۶ هزار میلیاردتومان

مدیرعامل بورس تهران دلیل ابطال معاملات دیروز بیش از ۳ میلیارد سهم به ارزش ۱.۳۶ هزار میلیارد تومان بانک صادرات را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صحرایی درباره علت ابطال معاملات دیروز بیش از 3 میلیارد سهم به ارزش 1.36 هزار میلیارد تومان بانک صادرات به ایسنا گفت: این تصمیم ناشی از قیمت های نامتعارف و مداخله بازارگردان و عدم طی روند طبیعی بود و اثر سنگینی بر روی سامانه معاملات گذاشت .

وی ادامه داد: در مورد ادامه معاملات یا توقف این نماد برای امروز هم تصمیم گیری خواهد شد .

براساس این گزارش، در جریان معاملات دیروز نماد بانک صادرات که از 31 شهریور بسته بود بعد از اعلام اثر عرضه اولیه 20 درصدی سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات،بدون محدودیت نوسان باز شد و بهای هر سهم "وبصادر" ابتدا با رشد 15 درصدی و سپس 9 و در نهایت با 6.4 درصد افزایش به 446 تومان رسید و طی آن بیش از 3 میلیارد سهم به ارزش 1.36 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد اما در جریان این تحولات ، صف فروش سنگین بیش از 365 میلیون سهمی تشکیل و در آخر با به جاماندن صف فروش 17.2 میلیون سهمی بسته شد .

در این میان 31 هزار و 636 حقیقی و 59 حقوقی اقدام به خرید و 8 هزار و 181 حقیقی و 12 حقوقی دست به خرید این سهم زدند اما برخی فعالان به رفتار برخی حقوقی ها و حقیقی معترض شدند و شایعاتی مانند نقش یکی از صندوق ها در عرضه و تخریب این سهم شنیده شد . 

در این رابطه محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران به بورس پرس گفته بود : به احتمال زیاد ، کلیه معاملات بانک صادرات به دلایل نظارتی ، تایید نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ