کد خبر: ۱۵۸۵۵۴
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۷/۸

ادعای عربستان در بازداشت ۱۰ سپاهی ایران صحت ندارد
سخنگوی وزارت خارجه :‌

ادعای عربستان در بازداشت ۱۰ سپاهی ایران صحت ندارد

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به ادعای عربستان مبنی بر بازداشت ۱۰ تروریست وابسته به سپاه اعلام کرد: مقامات سعودی سناریو بی ارزشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده برگزیده‌اند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بی بی سی، اداره امنیت دولتی عربستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: نهادهای مسئول دولتی شش روز پیش هسته تروریستی را کشف کرده‌ که عناصر آن در مراکز سپاه ایران در زمینه ساخت و استفاده از مواد منفجره آموزش نظامی و عملی دیده‌اند.۱۰ نفردر این ارتباط بازداشت شده انذ.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی این افراد از هفت آبان ۹۶ به مدت 1.5 ماه در ایران بوده و هویت و محل های اختفای اسلحه و مواد منفجره متعلق به آنان شامل ۹ فقره بمب‌های دست ساز، ۶۷ عدد فیوز انفجاری، مقادیری مواد منفجره و لوازم ساخت بمب، چند قبضه اسلحه ازجمله تفنگ کلاشنیکوف، تفنگ تیرانداز، اسلحه کمری، وسایل دید در شب، وسایل ارتباطات، مهمات و ... کشف شده است.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به این خبر اعلام کرد: عربستان به جای سناریو نویسی‌های بی‌ارزش و سفارشی، مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند! حاکمان سعودی با کنار گذاشتن عقلانیت سیاسی، پرونده‌سازی دروغین علیه ایران را به عنوان حربه‌ای برای انحراف افکارعمومی و روشی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات شکست خورده برگزیده‌اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ