کد خبر: ۱۵۸۷۲۴
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۷/۱۳

پیش بینی نماینده مجلس از اثر تصمیم وزارت صنعت بر کاهش قیمت خودرو

پیش بینی نماینده مجلس از اثر تصمیم وزارت صنعت بر کاهش قیمت خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو گفت: پیش بینی می شود با برنامه های وزارت صنعت ، قیمت خودرو طی روزهای آینده کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌اله فیروزی با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در بازار به خانه ملت گفت: در هفته‌های اخیر بی‌ توجهی به نظارت، رشد نقدینگی و تقاضاهای کاذب و رها کردن بازار موجب نابسامانی بازار چهارچرخ‌ها شده و از آنجایی که بهای خودرو بر قیمت سایر کالاها نیز اثرگذار است، ساماندهی این بازار باید به عنوان اولویت در دستور کار وزیر صنعت قرار گیرد.

وی از برنامه‌های وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و افزود: رزم حسینی در روزهای گذشته جلساتی با خودروسازان و مسئولان مرتبط با حوزه خودرو برگزار کرده و برگزاری این جلسات با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نمایندگان وزارت صنعت و خودروسازان تداوم دارد تا راهبرد های حوزه خودرو تبیین و تعریف شود.

فیروزی بخشی از افزایش قیمت خودرو را ناشی از رشد هزینه‌های تولید دانست و ادامه داد: هر چند شاخص‌هایی مانند نرخ ارز، قیمت فولاد و ... بر قیمت تمام شده خودرو موثر است اما نباید با این بهانه‌ها از ساماندهی بازار خودرو غافل شد. با برنامه‌های وزارت صنعت پیش بینی می شود تعدیل بهای چهار چرخ‌ها و ساماندهی در انتظار بازار خودرو باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ