کد خبر: ۱۵۸۷۵۲
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۷/۱۳

معاملات مشکوک
در روز افت ۲۳ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک "خپارس"، پنج سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۶ نماد

در روز افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص ، پنج شرکت سرمایه گذاری، پارس خودرو ، سه سهم سیمانی به همراه ۶ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل آغاز به کار کرد به طوری که با فشار فروش در نمادهای بزرگ، افت اندک دلار و ادامه سردرگمی ها در نهایت نماگر بازار با افت 23 هزار و 162 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 522 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 13.7 و 4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، سایپا، بانک تجارت و بانک صادرات با داد و ستد بیش از 2، 1.9 ، 1.2 و 1.1 میلیارد سهم به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای 782 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان حاضر در بازار اول فرابورس با رشد 1.5 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 45.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های فارسیت درود، شیمیایی فارس، فرآوری زغال سنگ پروده طبس، مرآت پولاد، سرمایه گذاری خراسان شمالی، سرمایه‌گذاری بهمن، سرمایه گذاری سایپا، سرمایه‌گذاری ایران خودرو، نورد و قطعات فولادی، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، پارس خودرو، سیمان مازندران، سیمان شمال و سیمان صوفیان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پارس خودرو، پنج شرکت سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی به همراه 6 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ