کد خبر: ۱۵۸۸۴۴
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۷/۱۵

توقف موقت

توقف موقت "شاوان" و ۵ نماد دیگر / چهار شرکت به تابلو معاملات بازگشتند

با توقف موقت داد و ستد سهام پالایشگاه لاوان و سه شرکت ، چهار سهم دیگر به تابلو معاملات بازگشتند و نماد دو شرکت بورسی هم در پایان معاملات برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز با اعلام نقص فنی در سامانه معاملات فرابورس، امکان انجام سفارش گیری در موعد روزانه 8:30 تا 9 نبود اما شاخص بورس با رشد بیش از 18 هزار واحدی کانال 1.5 میلیون واحدی را پس گرفت. در این میان، نماد چهار شرکت بازگشایی و چهار شرکت هم متوقف شدند.

براین اساس، نماد شرکت آهنگری تراکتورسازی و پشم شیشه پس از برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده و نماد دو شرکت به پرداخت ملت و سرمایه گذاری نیرو نیز با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از ساز و کار حراج آماده انجام معامله است.

همچنین نماد سه شرکت پالایشگاه لاوان، ریل سیر کوثر و ریشمک به دلیل نوسان قیمت بیش از 50 درصدی به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشر و نماد توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌ با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد.

در پایان معاملات امروز هم نماد شرکت های درخشان تهران جهت برگزاری مجمع سالانه به منظور تصویب صورت های مالی و سیمان دشتستان جهت برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ