کد خبر: ۱۵۸۸۹
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۷/۱۸

افزایش سرمایه سه شرکت بورسی از سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی
با ۱۷، ۵۰ و ۱۷۶ درصد انجام می شود:

افزایش سرمایه سه شرکت بورسی از سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی

سه شرکت بورسی سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران،پمپ سازی ایران و پارس پامچال از سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی افزایش سرمایه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به افزایش سرمایه شرکت های بورسی نشان می دهد سه شرکت بورسی سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران،پمپ سازی ایران و پارس پامچال از سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی افزایش سرمایه می دهند.

به این ترتیب سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که در 7 ماه سال جاری دارای بازدهی منفی 17 درصدی شده قصد دارد سرمایه 170 میلیارد تومانی را با 17.4 درصد رشد به 200 میلیار تومان برساند.

این افزایش سرمایه 30 میلیارد تومانی از محل سود انباشته تامین و برای اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

شرکت کوچک پمپ سازی ایران هم که در سال جاری بدون نوسان قیمت سهام بوده، از سود انباشته 50 درصد به سرمایه 22 میلیارد تومانی اضافه می کند تا به شرکتی 33 میلیارد تومانی تبدیل شود.

این افزایش سرمایه برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج مربوط به تحصیل سرمایه گذاری های جدید و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر بوده و زمان مجمع فوق العاده هم ساعت 11:30 روز سه شنبه 28 مهر تعیین شده که در سالن همایش معلم واقع در تهران ، خیابان ولیعصر ، جنب آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار خواهد شد.

شرکت پارس پامچال هم که بعد از رشد خیره کننده 245 درصدی سال 92 ، با سقوط 44 درصدی سال گذشته و 52 درصدی سال جاری همراه شده ، بیش از 5.3 میلیارد تومان به سرمایه 3 میلیارد تومانی خود اضافه می کند تا به شرکتی با سرمایه بیش از 8.3 میلیارد تومانی مبدل شود. 

این افزایش سرمایه 176 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ