کد خبر: ۱۵۹۰۱۴
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۷/۲۰

تخصیص ۱۰۰ میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده محل تدریس‌ دختر روحانی!
گلایه نماینده مجلس از رانت خواری دولت:

تخصیص ۱۰۰ میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده محل تدریس‌ دختر روحانی!

نماینده مجلس از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات کرونایی صندوق توسعه ملی به دانشکده محل تدریس‌ دختر روحانی انتقاد شدیدی کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا نظری در واکنش به تخصیص ۱۰۰ میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده محل تدریس‌ دختر حسن روحانی به فارس گفت: در شرایطی اقشار ضعیف جامعه در رنج و مشقت به سر می برند که رانت خواری در روز روشن آنهم از کیسه ملت درحال رخ دادن است و برخی پول‌های کلان، بی‌حساب و کتاب براحتی جابجا می‌شود!

وی افزود: متاسفانه گزارش‌های خوبی از روابط و نسبت‌های فامیلی در دولت به گوش نمی‌رسد و پیگیری‌ها حکایت از مسئله‌ای پر ابهام در عضویت پر سر و صدای فرزند روحانی در هیات علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حالیکه  ۷ سال از فعالیت دولت روحانی می‌گذرد، همچنان شاهد طرح های نیمه تمام فراوانی در اقصی نقاط به دلیل کمبود اعتبار  هستیم اما وقتی پای نزدیکان روحانی در میان باشد با چشم برهم زدنی اعتبارات کلان به سوی سوژه مورد نظر سرازیر می‌شود!

نظری گفت: در حالیکه صدها طرح نیمه تمام در شهرستان‌ها بر زمین مانده، چرا ظرف ۴۸ ساعت آنهم با مکاتبه مستقیم دانشگاه شهید بهشتی تهران بدون رعایت سلسله مراتب اداری، مجوز برداشت مبلغ صد میلیارد تومان برای خرید ملک مورد نظر این دانشکده از صندوق توسعه ملی صادر می‌‌شود؟! آیا در ساختار اداری اتفاق مشابهی را سراغ دارید که بدون اطلاع وزارتخانه این حجم پول جابجا شود و وقتی که متوجه پیگیری‌ها می‌شوند بلافاصله مسیر برداشت این اعتبار را از صندوق توسعه ملی به سمت اعتبارات خاص ریاست جمهوری تغییر دهند؟

وی افزود: مردم با تمام مشکلات اقتصادی با شرایط موجود کنار آمده‌اند اما سواستفاده از روابط و تبعیض قابل تحمل نیست.در شرایطی که وزیر بهداشت از بی تفاوتی محض روحانی به وضعیت بی پولی وزراتخانه و اعتبار تخصیص نیافته صندوق توسعه ملی گلایه می‌کند ،رئیس جمهور، شوریده دل بیقرار فرزند است!

نظری ادامه داد: تمامی مدارک و شواهد دال بر چربیدن روابط نسبی بر ضوابط اداری موجود است و چنانچه در این خصوص شفاف سازی لازم صورت نگیرد زوایای دیگری از این رانت فامیلی را آشکار خواهم کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ