کد خبر: ۱۵۹۱۳۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۲۳

دستورالعمل تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی ابلاغ شد / شرط طرح‏ های نیمه‌تمام
از سوی معاون وزیر صنعت:

دستورالعمل تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی ابلاغ شد / شرط طرح‏ های نیمه‌تمام

معاون وزارت صنعت از تامین مالی بنگاه های اقتصادی دارای طرح‏ های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و ۱۰۰ نفر نیروی شاغل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید زرندی درباره تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی گفت: در راستای تداوم حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال و تکمیل و راه‌اندازی طرح های اولویت‌دار ،دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی دارای طرح‏ های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و ۱۰۰ نفر نیروی شاغل به استانداران ابلاغ شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات قابل پرداخت براساس نیاز واقعی بنگاه و تأیید کارگروه استانی خواهد بود.تأمین تسهیلات مورد نیاز جهت بازسازی و نوسازی بنگاه‏ های اقتصادی و صنوف تولیدی مشمول جهت کاهش مصرف و شدت انرژی و آلایندگی، افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و رقابت‌پذیری آنها از مهترین هدف این دستورالعمل است.

این معاون ادامه داد: به ‏منظور پایش اثربخشی پرداخت تسهیلات برای تحقق اهداف تعیین‏ شده، کمیته نظارت با مسئولیت نماینده سازمان‌های استانی در هر یک از بخش‏های ذیربط موظف است، پس از پرداخت تسهیلات نسبت به بازدید و تکمیل فرم مربوط در سامانه اقدام کند.

زرندی گفت: گزارش‏های تحلیلی وضعیت پرداخت تسهیلات و اثربخشی آن از طریق ستاد وزارت صنعت در سطح ملی و استانی منتشر می‏ شود. سامانه اینترنتی بهین‌یاب به نشانی www.behinyab.ir جهت درخواست متقاضیان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ