کد خبر: ۱۵۹۳۰۲
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۷/۲۸

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد مشاور وزیر راه و مسئول راه اندازی صندوق شد
در فاصله کمتر از یک سال از پایان دولت:

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد مشاور وزیر راه و مسئول راه اندازی صندوق شد

وزیر راه در تصمیمی جدید و در فاصله کمتر از یک سال از پایان دولت دوازدهم ، وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد را به عنوان مشاور و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اسلامی در تصمیمی جدید و به فاصله کمتر از یک سال از پایان دولت دوازدهم ، داوود دانش جعفری را به عنوان مشاور و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

دانش جعفری دارای سابقه حضور در وزارت اقتصاد دولت نهم ( احمدی نژاد ) بوده و مشاور اقتصادی وزیر بهداشت دولت یازدهم، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هفتم، دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام و... است .

براساس این گزارش، تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل طبق مفاد بخش ۱۱ قانون برنامه ششم توسعه (بخش مسکن و حمل و نقل) به وزارت راه تکلیف شده و اسلامی تیر سال گذشته از تصویب اساسنامه این صندوق در هیئت دولت و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از قانون بودجه سال ۹۸ برای راه اندازی این صندوق خبر داده بود.

محل آورده‌های این صندوق بر اساس قانون، منابع دولتی، منابع بخش خصوصی، صرفه جویی در مصرف سوخت و سایر انواع سرمایه گذاری ها از جمله جذب سرمایه‌های خارجی در نظر گرفته شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ