کد خبر: ۱۵۹۳۱۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۲۹

مدیرعامل هلدینگ زیرمجموعه بانک صادرات منصوب شد/ برنامه افزایش سهم بازار

مدیرعامل هلدینگ زیرمجموعه بانک صادرات منصوب شد/ برنامه افزایش سهم بازار

مدیرعامل بانک صادرات با انتصاب مدیر هلدینگ فناوری اطلاعات و قرارگرفتن ۵ زیرمجموعه در این هلدینگ از برنامه‌ افزایش سهم بازار بانک در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات طی حکمی، صادق فرامرزی را به عنوان مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک منصوب کرد.

صیدی در نشست معارفه مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات گفت: آینده این بانک در زنجیره فناوری اطلاعات دیده می‌شود و زنجیره کامل دو فناوری اطلاعات و صنعت مالی در خدمت یکدیگر قرار خواهد گرفت. در حوزه اجرایی، تشکیلات فناوری اطلاعات مانند سایر بخش‌های اصلی بانک از جمله مالی و اعتبارات در هر شرایطی وجود خواهد داشت اما در حوزه برنامه‌ریزی برای ساختن آینده بانک باید خارج از ساختار بانک اقدام شود چنانکه همه دنیا نیز به همین سمت حرکت کرده‌اند.

وی درباره ضرورت ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات افزود: آینده بانکداری در دنیا با سرعت در حال تغییر است. بانک‌ها در دنیا امروزه همانند موسسات بزرگ فناوری اطلاعات هستند که  فعالیت مالی انجام می‌دهند بخصوص که با تغییرات ایجاد شده در برخی ساختارها و مشاغل، کارکرد آنها چندان قابل تفکیک نیست. بنابراین ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات برای بانک صادرات ضروری است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تشکیل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات، شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی(مفاخر)، داده‌پردازی خوارزمی، راه‌حل‌های هوشمند سپهر، گسترش انفورماتیک و پرداخت‌ الکترونیک سپهر زیرمجموعه این هلدینگ قرار خواهند گرفت و  برنامه‌ریزی برای افزایش سهم  بازار بانک صادرات در حوزه فناوری اطلاعات با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

رضا صدیق قائم مقام بانک صادرات نیز گفت: با دستاوردها و فعالیت‌های انجام شده برای افزایش شفافیت صورت‌های مالی، انتظار برای رسیدن به جایگاه  شایسته بانک در حوزه فناوری اطلاعات بیشتر است. در بخش بانکداری خاص مانند منابع، مصارف، مطالبات و سود و زیان حرکت‌های خوبی طی یکی دو سال گذشته انجام شده و نتایج خیلی خوبی در این زمینه بدست آمده و برای ارتقای سهم بازار بانک، اقدامات جدیدی آغاز شده و با تلاش‌های صورت گرفته برای پوشش زیان، صورت‌های مالی بانک شفاف شده است اما در حوزه فناوری اطلاعات امیدواریم حرکت‌های انجام شده شتاب بیشتری  بگیرد.

امیر یوسفیان نایب‌رئیس هیات مدیره بانک صادرات نیز با تاکید بر اهمیت حوزه اعتبارات گفت: برای حفظ مشتریان بزرگ، کاهش هزینه‌ها در حوزه اعتباری و ارائه خدمات به روز بانکداری الکترونیک باید از ظرفیت فناوری اطلاعات به نحو مطلوب استفاده کرد.

صادق فرامرزی نیز با بیان سوابق فعالیت در حوزه پرداخت و بانکداری دیجیتال گفت: وجود ٣٠ تا ٤٠ میلیون مشتری ثروت گران قیمتی برای بانک صادرات است که تلاش خواهیم کرد با استفاده از این فرصت برای افزایش سهم  بازار بانک استفاده‌های لازم صورت گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ