کد خبر: ۱۵۹۳۷۷
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۷/۲۹

قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد : شایعه بود / ادعای عجیب معاون وزیر !
مدیر کل صنایع معدنی وزارت صنعت:

قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد : شایعه بود / ادعای عجیب معاون وزیر !

مدیر کل صنایع معدنی وزارت صنعت قیمت‌گذاری دستوری فولاد را شایعه خواند و تکذیب کرد و گفت: دستورالعمل با امضای وزیر صنعت و توافق ستاد تنظیم بازار اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس در حالی اعلام قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد رسما" و از برنامه تلویزیونی اعلام شده که سیف‌الله امیری این موضوع را شایعه خواند و ضمن تکذیب ، اعلام کرد: این موضوع اصلا ابلاغ نشده است. دستورالعمل زمانی ابلاغیه، مصوبه و لازم اجرا خواهد بود که با امضای وزیر صنعت و یا توافق ستاد تنظیم بازار همراه باشد.

وی افزود: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده، پیشنهادی خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است!

ادعای عجیب و متناقص معاون وزیر !

براساس این گزارش، در شرایطی از روز گذشته مسئولان و فعالان بازار سرمایه از رییس سازمان و اعضای شورای عالی بورس، مدیرعامل فرابورس، سهامداران فولادی و بسیاری از فعالان و مدیران پس از انتشار پیش نویس تصمیم وزارت صنعت مبنی بر گذاشتن سقف و کف قیمت فولاد به این رویکرد معترض شده اند که داریوش اسماعیلی هم معاون معدنی وزیر به مهر اعلام کرد: رانتخواران و دلالان با این تصمیم مخالف هستند!

وی ادامه داد: متاسفانه از چندی پیش رانتخواران و دلالانی که با این شیوه نامه راه دلالی و رانت خواری شان بسته می شود شروع به جوسازی کرده اند و به جای امیدوار کردن مردم در حال ناامید کردن مردم هستند . چرا که با این بخشنامه محصولات فولادی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ