کد خبر: ۱۵۹۳۹۷
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۷/۳۰

بانک بورسی وام ۳۰ -۴۰ میلیاردی با نرخ سود ۱۶ و ۵. ۱۴ درصدی می دهد

بانک بورسی وام ۳۰ -۴۰ میلیاردی با نرخ سود ۱۶ و ۵. ۱۴ درصدی می دهد

بانک حاضر در بورس پارسیان از پرداخت وام ۳۰-۴۰ میلیارد تومانی با نرخ ۱۶ و و ۵. ۱۴ درصد به تولیدکنندگان و شرکت های صادراتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان اعلام کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی،طبق قرارداد منعقد شده بین بانک پارسیان و صندوق توسعه ملی، واحدهای صنعتی و معدنی در مناطق برخوردار برای تامین سرمایه در گردش می‌توانند تا سقف ۳۰میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۶درصد دریافت کنند.

همچنین شرکت‌های صادرکننده کالاهای صنعتی کلیه مناطق می توانند تا سقف ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۵. ۱۴درصد دریافت کنند و باید طی یک سال تسویه کنند.

طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای بخش صنعت و معدن برخوردار از دیگر بخش‌هایی هستند که می‌توانند از تسهیلات بلندمدت ۵.۵ ساله بهره مند شوند. تسهیلات تامین سرمایه ثابت این بخش حداکثر ۸۰درصد میزان سرمایه‌گذاری طرح بوده و با نرخ سود ۱۶درصد پرداخت می‌شود. بازپرداخت تسهیلات پس از اتمام فرآیند ساخت حداکثر ۳۰ ماه با تنفس ۶ماهه خواهد بود.

همچنین بانک پارسیان به منظور تسهیل در امر صادرات ، تفاهم‌نامه همکاری با صندوق ضمانت صادرات منعقد کرده  و شرکت‌های صادرکننده کالاهای صنعتی باید برای استفاده از تسهیلات ویژه این بانک در سامانه بهین‌یاب وزارت صنعت در بخش تسهیلات بسته حمایت از صادرات ثبت‌نام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ