کد خبر: ۱۵۹۴۰۶
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۷/۳۰

نتایج دو مجمع

نتایج دو مجمع "فارس"/ کسب جایگاه دومین شرکت بزرگ + زمان تقسیم سود

دو مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار و طی آن، ضمن تصویب صورت های مالی و افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از دو محل، مقرر شد ۳۴.۸ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس صبح چهارشنبه 30 مهر با حضور اکثریت سهامداران بصورت آنلاین در محل شرکت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به خرداد 99 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیر مقرر شد از 1461 ریال سود محقق شده هر سهم، 348 ریال سود نقدی معادل 24 درصد توزیع شود.

همچنین در مجمع فوق العاده با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "فارس" به منظور جبران مخارج مشارکت انجام‌ شده در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه‌گذاریی های انجام شده و جبران بخشی از مخارج صورت گرفته بابت بازپرداخت بدهی ها، سرمایه فعلی را از 14.3 به 28.7 هزار میلیارد تومان رساند تا به دومین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل شود.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده 12 آبان ماه و سود سهامداران حقیقی فاقد کد سجام از یکم آذر با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری پرداخت می‌شود.

سود صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها از 12 آبان و سود سهامداران حقوقی دارای یک تا ۵ میلیون سهم از یکم دی و از پنج میلیون و یک سهم به بالا در یکم خرداد سال آینده از طریق واریز به حساب بانکی پرداخت می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کشک | ساعت ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۸/۱
0
0
پاسخ
ایا پول سهام عدالت که در شرکت فارس هست میدهند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ