کد خبر: ۱۵۹۴۱۱
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۷/۳۰

اولین تماس بعد از پیروزی در انتخابات از سوی ایران خواهد بود
ادعای جدید ترامپ:

اولین تماس بعد از پیروزی در انتخابات از سوی ایران خواهد بود

ترامپ ضمن تاختن به مواضع رقیب دموکرات مدعی شد: اولین کشوری که بعد از پیروزی در انتخابات با وی تماس می‌گیرد، ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، دونالد ترامپ در ادامه تجمعات انتخاباتی این بار به کارسون سیتی ایالت نوادا رفت و گفت: آنقدرها حالم خوب نبود اما با انتقال به بیمارستان نظامی و درمان از طریق پادتن حالم کاملا خوب شده و ساعتی بعد از تزریق پادتن احساس کردم سوپرمن شده‌ام.

وی ضمن درخواست از مردم نوادا و هواداران خواست برا رای دادن جهت اینکه جوبایدن رئیس‌جمهور نشود، مدعی شد: دموکرات ها خواهان تعطیل کردن و بستن کشور به بهانه مقابله با کرونا هستند. جمهوری‌خواهان باید یکپارچه و در برابر دموکرات و خطرات آنها اتحاد داشته باشند.

ترامپ به تمجید از عملکرد غیرقانونی آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام پرداخت و این توافق را فاجعه‌بار خواند و عنوان کرد: اگر برنده شوم، اولین تماسی که گرفته می‌شود از ایران خواهد بود. اقتصاد آنها فاجعه است، تولید ناخالص داخلی آنها 27 درصد کاهش یافته است. آنها سلاح هسته‌ای نمی‌توانند داشته باشند. اگر خواهان یک توافق خوب باشند با هم می‌نشینیم و یک توافق خوب خواهیم کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ