کد خبر: ۱۵۹۴۳۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱

اولین واحدهای مسکن ملی امروز افتتاح می‌شوند
امروز با حضور رئیس جمهور:

اولین واحدهای مسکن ملی امروز افتتاح می‌شوند

اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن امروز با حضور رئیس جمهور و با هدف رفع نگرانی برخی متقاضیان افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمود محمودزاده معاون وزیر راه با اعلام افتتاح امروز اولین واحدهای تکمیل شده طرح اقدام ملی مسکن با حضور آنلاین حسن روحانی، گفت: افتتاح این واحدها برای رفع نگرانی برخی از متقاضیان در رابطه با عدم اجرا طرح اقدام ملی مسکن صورت می گیرد.

وی افزود طرح اقدام ملی مسکن آبان ۹۷ توسط وزیر راه کلید خورد و تاکنون۹۰ هزار واحد به تعاونی ها و اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده و برخی از این واحدها در مرحله نهایی قرار دارند. افتتاح برخی از این واحدها انجام و برخی هم تا چند هفته آینده به تعاونی ها واگذار می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: پروژه های طرح مسکن مهر که متقاضی نداشته اند و برخی در مرحله فونداسیون و برخی در مرحله اسکلت قرار داشته اند که متقاضیان این واحدها انصراف داده بودند، توسط وزارت راه خریداری شد.این واحدها تکمیل و متناسب با ویژگیه ای طرح اقدام ملی مسکن ساخته شده و یا در حال ساخت است، بنابراین در قالب طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

محمود زاده توضیح داد: بسیاری از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در همین اراضی در کنار واحدهای مسکن مهر ساخته میشوند و هم اکنون پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر به ۳۰ تا ۴۰ درصد رسیده است و بنابراین چند درصد پیشرفت آنها بالاتر از سایر واحدها است، بنابراین این واحدها در اختیار متقاضیان طرح ملی مسکن قرار میگیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی اراضی مازاد توسط دستگاه های مختلف هم اکنون در قالب قانون باید در اختیار وزارت راه برای تولید مسکن قرار بگیرد، افزود: تفاهم نامه های با وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با واگذاری اراضی مازاد منعقد شده که در مراحل انتهایی به سر می برد. قرار است اراضی داخل محدوده ها به وزارت راه واگذار شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ