کد خبر: ۱۵۹۴۳۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی در راه است

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی در راه است

بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با طرح تامین کالاهای اساسی توافق برای پرداخت مبلغ بین ۶۰ تا ۱۲۰ هزار تومانی برای هر یک از مشمولان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، طی ماه‌های گذشته با توجه به وضعیت تامین کالاهای اساسی و مشکلاتی که در این رابطه برای مردم وجود داشت، مجلس طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی را مصوب کرد که طی آن پیشنهاداتی در رابطه با توزیع کالاهای اساسی در قالب کارت الکترونیک مطرح بود. در این مدت نیز قرار بود سازمان برنامه و بودجه طرح را بررسی کند و در رابطه با تامین منابع تصمیم‌گیری شود.

آنطور که در نهایت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب شده از این حکایت دارد که دولت ملزم به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی خواهد کرد.

براین اساس قرار است مبلغ ۱۲۰ هزار تومان برای هریک از افراد سه دهک اول و ۶۰ هزار تومان برای هر یک از سایر دهک‌ها واریز شود.

کمک‌های معیشتی به تناسب اعضای خانوار متفاوت بوده و از این قرار است که  در هر ماه برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ