کد خبر: ۱۵۹۴۴۹
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۸/۲

سفیر ایران در بغداد، ۵ نهاد ایرانی و دو عضو ارشد حزب‌الله نیز تحریم شدند
توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا:

سفیر ایران در بغداد، ۵ نهاد ایرانی و دو عضو ارشد حزب‌الله نیز تحریم شدند

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم سفیر ایران در بغداد ، پنج نهاد ایرانی و دو نفر از رهبران حزب الله لبنان به اتهام همکاری با سپاه و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المیادین، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایرج مسجدی، شرکت بیان رسانه گستر، اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و شیخ نبیل قاووق و حسن البغدادی به اتهام ارتباط با سپاه پاسداران و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته اند.

دولت ایران اطلاعات گمراه کننده‌ای از طریق اینترنت منتشر کرده و با تلاش‌ برای ایجاد تفرقه در میان رأی‌دهندگان آمریکا، فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه ایران از احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه خبر داد و گفت: ایران ضمن رد ادعاهای تکراری و گزارشات ساختگی مقامات آمریکا بار دیگر تاکید می کند برای تهران هیچ تفاوتی نمی‌کند، کدام یک از دو نامزد راهی کاخ سفید شود.

رژیم آمریکا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی که سابقه طولانی در دخالت و ایجاد آشوب در انتخابات سایر کشورها دارند با فرافکنی، طرح غیردموکراتیک   چنین سناریوهایی به دنبال انحراف افکار عمومی و انجام تحریکات مشکوک در آستانه انتخابات هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ