کد خبر: ۱۵۹۴۸۶
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۸/۳

صورت های مالی ۶ ماهه زیرمجموعه آماده عرضه اولیه شستا منتشر شد

صورت های مالی ۶ ماهه زیرمجموعه آماده عرضه اولیه شستا منتشر شد

زیرمجموعه شستا و آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی در فرابورس با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده نیمه نخست سال جاری، اقدام به تکمیل اطلاعات کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت چوب خزر کاسپین با سرمایه 20 میلیارد تومانی که به تازگی در بازار دوم فرابورس درج و آماده عرضه اولیه 17.5 درصدی شده با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده نیمه نخست سال جاری، اقدام به تکمیل اطلاعات کرد.

براین اساس، "چخزر" در این مدت بالغ بر 103.2 میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 17.8 میلیارد تومان سود خالص و 892 ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل به ترتیب با رشد 84 و 40 درصدی و افت 11 درصدی روبرو شده است.

تنها منبع مالی در اختیار شرکت فروش انواع MDF خام و روکش شده و فوم PVC است که در پایان دوره مالی منتهی به شهریور 99 وجوه نقدی معادل 14.8 میلیارد تومان، سرمایه گذاری های کوتاه مدت 17.9 میلیارد تومان، دریافتنی های تجاری و غیرتجاری معادل 2.6 میلیارد تومان، موجودی مواد و کالا معادل 30.8 میلیارد تومان، مجموعه دارایی های جاری معادل 70.3 میلیارد تومان و مجموع بدهی جاری معادل 42.7 میلیارد تومان داشته است.

شیوع ویروس کرونا هیچگونه تاثیری بر فعالیت‌های این شرکت نداشته و جهت مقابله، طبق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی عمل کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ