کد خبر: ۱۵۹۵۲۹
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۸/۴

پیش‌بینی‌ استاد تاریخ از ترامپ به عنوان اولین رئیس جمهور یک دوره‌ای آمریکا

پیش‌بینی‌ استاد تاریخ از ترامپ به عنوان اولین رئیس جمهور یک دوره‌ای آمریکا

طبق پیش‌بینی‌ استاد تاریخ دانشگاه‌های آمریکا، ترامپ به اولین رئیس جمهور یک دوره‌ای آمریکا پس از سال ۱۹۹۲ تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سی‌ان‌ان، الان لیچمن که تمامی پیش‌بینی‌های وی درباره نتایج انتخابات آمریکا از سال ۱۹۸۴ صحیح بوده در مصاحبه‌ای گفت: پیش‌بینی می کنم ترامپ نخستین رئیس جمهور کاخ سفید از سال ۱۹۹۲ و پس از جرج بوش پدر خواهد بود که در انتخابات مجدد شکست خواهد خورد!

بر اساس این گزارش، نظرسنجی‌های سراسری در آمریکا حاکی از پیشتازی جو بایدن در انتخابات است. بیش از ۵۲ درصد رای‌دهندگان شرکت‌کننده در نظرسنجی‌ که بلافاصله بعد از مناظره نهایی بامداد جمعه دو نامزد برگزار شد، بایدن را پیروز این مناظره اعلام کرده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۸/۴
0
0
پاسخ
ضمن تشکر از شما درامر اطلاع رسانی تقریبا بیطرفانه لطفا گذری هم به ارز دولتی که در واردات وتهیه لوازم وتجهیزات پزشکی ودندانپزشکی وحتی دامپزشکی صرف شده بپردازید وسوت بزنید وحق الکشف خوبی هم برای شما دارد فقط التماس دعا . مثلا تجهیزات پزشکی در بیمارستانهای مرکزی وام آر ی شیراز وتهران و.... وداروهای دامپزشکی وتجهیزات مربوطه در سطح کلانشهرها. مواظب باشید پا روی دم مار یا مارها نگذاریدکه......
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ