کد خبر: ۱۵۹۵۳۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۵

عرضه فولاد فقط در بورس کالا با منتفى شدن قیمت گذارى دستورى
نماینده مجلس اعلام کرد:

عرضه فولاد فقط در بورس کالا با منتفى شدن قیمت گذارى دستورى

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام منتفی شدن قیمت گذارى دستورى ، گفت: مقرر شده همه فولاد تولیدی شرکت ها در بورس کالا عرضه و قیمت ها براساس عرضه و تقاضاى بازار کشف شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جبار کوچکى زاده با اعلام اینکه بورس کالا تنها مسیر  شفاف برای عرضه فولاد بوده و قرار است بازار فولاد برای شفاف سازی و کشف قیمت عادلانه به کلى در بورس عرضه شود ، گفت : قیمت گذارى دستورى فولاد منتفى و مقرر شد با عرضه همه فولاد کشور در بورس کالا، قیمت ها براساس عرضه و تقاضاى بازار کشف شود.

وى افزود: یکی از مشکلات امروزه گریبانگیر بازار فولاد ، حضور واسطه ها و اختلال در عرضه است که منجر به چالش هایی در صنایع وابسته به فولاد شده است. از این رو عرضه بخشى از تولیدات در بازار خارج از بورس، منجر به غیرشفاف شدن بازار شده و این موضوع با برنامه وزارت صنعت بزودى حل مى شود.

کوچکى زاده ادامه داد: باتوجه به اینکه صنعت فولاد و صنایع دیگر، شاهد نوسان کاذب قیمت ها هستند ، وزارت صمت با جدیت به دنبال تعادل بازارها است . تنها راه رفع مشکلات صنعت فولاد و رهایی از نرخ گذاری دستورى هم عرضه محصولات در بورس کالا است که منجر به حذف واسطه ها مى شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ