کد خبر: ۱۵۹۵۴۴
۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۸/۵

رشد ۱۸۳ درصدی سود زیرمجموعه شستا در نیمه اول سال + برنامه افزایش سرمایه
مدیرعامل خبر داد:

رشد ۱۸۳ درصدی سود زیرمجموعه شستا در نیمه اول سال + برنامه افزایش سرمایه

مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن اعلام عملکرد نیمه نخست سال جاری همراه با رشد ۱۸۳ درصدی سود عملیاتی از برنامه افزایش سرمایه این زیرمجموعه شستا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر سامان اسفندیاری با بیان اینکه درآمد عملیاتی تلفیقی کاغذسازی کاوه طی 6 ماهه نخست سال 76.4 میلیارد تومان بوده که از افزایش 44 درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار است، گفت: بهای تمام شده تولید طی این مدت نیز 68.8 میلیارد تومان بوده که سود ناخالص 7.5 میلیارد تومانی را به همراه داشته که 108 درصد نسبت به دوره مشابه قبلی رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: "چکاوه" در نیمه نخست سال بیش از 70 درصد درآمد عملیاتی سال قبل را محقق کرده است. سود عملیاتی پس از کسر هزینه های فروش، اداری و عمومی و سایر هزینه ها 2.6 میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد 183 درصدی داشته و رشد 31 درصدی درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی در نهایت سود خالص را با رشد 141 درصدی به 3 میلیارد تومان افزایش داده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: مجموع فعالیت عملیاتی سود 106 ریالی و 14 ریال سود غیر عملیاتی را برای کاغذسازی کاوه به همراه داشته است. در صورت وضعیت تلفیقی، مجموع دارایی ها با رشد 20 درصدی بالغ بر 119 میلیارد تومان بوده و در مقابل بدهی ها با رشد 16 درصدی به 121.1 میلیارد تومان رسیده است.

اسفندیاری افزود: دارایی جاری شرکت با رشد 31 درصدی 57.2 میلیارد تومان گزارش شده و در مقابل بدهی جاری با افزایش 44 درصدی 52.2 میلیارد تومان است و مجموع دارایی غیر جاری با رشد 12 درصدی 61.7 میلیارد تومان و بدهی غیر جاری نیز در مقابل 68.8 میلیارد تومان گزارش شده است.

وی درخصوص افزایش سرمایه نیز تصریح کرد: گزارش توجیهی تهیه و همراه با مدارک لازم پس از قبول تعهد پذیره نویسی از سوی تاپیکو به سازمان بورس ارسال شده که امید است به زودی مجوز آن صادر شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ