کد خبر: ۱۵۹۶۱۷
۱۱:۱ - ۱۳۹۹/۸/۶

آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام سرخابی ها با شانس زیاد پرسپولیس
عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی مطرح کرد:

آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام سرخابی ها با شانس زیاد پرسپولیس

عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه سهام سرخابی ها گفت: جلسه هیات پذیرش فرابورس در آبان‌ بطور حتم برای پرسپولیس برگزار و عرضه اولیه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالقاسم شمس جامخانه با اشاره به آخرین وضعیت عرضه سهام سرخابی ها در فرابورس به ایرنا گفت: ابتدا اعلام شده بود عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شهریور انجام می‌شود. بعد از آن به دلیل برخی از مسایل به مهر موکول شد اما صورت‌های مالی این دو باشگاه به مرحله نهایی نرسید.

وی افزود: وضعیت باشگاه پرسپولیس از نظر صورت‌های مالی و برخی اقدامات دیگر واگذاری به مراتب بهتر از استقلال است. گزارش توجیهی افزایش سرمایه پرسپولیس با سرمایه ۷۰۱ میلیارد تومانی تهیه شده و برای بررسی در اختیار حسابرس و بازرس قانونی سازمان حسابرسی قرار گرفته است. در صورت دریافت گزارش در هفته جاری ، مجمع فوق العاده برای اصلاح اساسنامه و افزایش سرمایه برگزار می شود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با توجه به صحبت‌های انجام شده با سازمان حسابرسی و همکاری‌های باشگاه پرسپولیس، گزارش حسابرس و بازرس قانونی طی هفته آینده اخذ و پس از آن درخواست پذیرش پرسپولیس به هیات پذیرش فرابورس داده شود. اطلاعات دیگری که باید تهیه شود از طریق مشاور پذیرش در حال انجام است تا با ارائه درخواست پرسپولیس به هیات پذیرش در پایان، عرضه اولیه آن انجام شود.

جامخانه گفت: عرضه سهام استقلال با مشکلاتی همراه بوده و هنوز صورت‌های مالی نهایی نشده و تغییر و تحولاتی مانع از جمع‌بندی نهایی شده است. سند مالیکت مجموعه ورزشی مرغوب‌کار و کمپ حجازی به نام باشگاه اخذ و ارزیابی آن توسط کارشناسان انجام شده و فقط صورت مالی باشگاه کار را متوقف کرده که در صورت رفع آن سهام استقلال پس از پرسپولیس عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه هیات پذیرش فرابورس در آبان‌ بطور حتم برای پرسپولیس برگزار و عرضه اولیه انجام خواهد شد، ادامه داد: استقلال ممکن است با یک ماه تاخیر عرضه شود. در وضعیت کنونی راه دیگری جز اینکه این دو باشگاه را بصورت جداگانه عرضه شوند ، نیست. تا پایان سال سهام دو باشگاه عرضه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ