کد خبر: ۱۵۹۶۶
۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۷/۲۱

مدیرعامل سایپا : خبرهای خوبی در راه است / تکذیب عکس ماهواره ایی

مدیرعامل سایپا : خبرهای خوبی در راه است / تکذیب عکس ماهواره ایی

مدیرعامل سایپا با تکذیب عکس ماهواره ایی از انبارهای پر از خودرو ، گفت: خبرهای خوبی در راه است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مهدی جمالی در خصوص محصولات جدید گروه خودرو سازی سایپا به خانه ملت گفت: ان شاء الله خبرهای خوبی در راه است. اجازه بدهید مطالعات انجام شود بعد دراین خصوص اطلاع رسانی انجام می شود.

وی درباره انتشارعکس های ماهواره ای مبنی بر وجود خودروهای بسیار در انبارهای شرکت‌های خودروسازی افزود: خودروی اضافه ای در انبارهای شرکت سایپا وجود ندارد  و عکس هایی که عنوان می شود، صحت ندارد.

جمالی در مورد احتمال کاهش قیمت خودرو گفت: مواد اولیه ساخت خودرو با دلارهای حدود 3000 تومانی تامین شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دستمزد کارگران و انرژی موردنیاز خودروساز ها درسال های گذشته با ریال افزایش یافته و آیا استدلال شما مبنی بر ارتباط قیمت خودرو با نرخ ارز صحیح است؟ گفت: حقوق و دستمزد کارکنان شرکت‌های خودروسازی درحدود 5 درصد از قیمت تمام شده خودرو را شامل می شود.

جمالی با بیان اینکه فولاد مورد استفاده درساخت خودرو با قیمت بین المللی در بورس ارائه می شود، افزود: از دانش مدیریت صنعتی در شرکت سایپا استفاده می شود و بهای تمام شده با دقت محاسبه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل تیراژ تولید خودرو افزایش نمی یابد؟ گفت: به دلیل محدودیت منابع مالی تیراژ تولید خودرو بالا نرفته است. بنابراین باید حمایت های مالی لازم انجام شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کاظم | ساعت ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۷/۲۱
0
0
پاسخ
سلام برادر ما ماشین با کیفیت و به روز و قیمت مناسب می خواهیم تشکر
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ