کد خبر: ۱۵۹۶۶۹
۱۱:۷ - ۱۳۹۹/۸/۷

سایت‌های فروش اینترنتی عامل گرانی بلیت هواپیما/ خرید فقط از ایرلاین‌ها
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد:

سایت‌های فروش اینترنتی عامل گرانی بلیت هواپیما/ خرید فقط از ایرلاین‌ها

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام اینکه ایرلاین‌ها تاکنون گرانفروشی نداشته‌اند از تخلف سایت‌های فروش اینترنتی و چارترکننده‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مقصود اسعدی سامانی درباره افزایش قیمت پروازهای داخلی به ایسنا گفت: تاکنون هیچ گزارشی ازافزایش قیمت بلیت هواپیما طی هفته‌های گذشته از سوی ایرلاین‌ها نداشته‌ایم و همه شرکت‌ها سعی کرده‌اند بلیت را با نرخ تعیین شده قبلی بفروشند اما برخی سایت‌های فروش بلیت و چارترکننده‌ها تخلفاتی مرتکب شده‌ و از این وضعیت سوء استفاده می‌کنند.

وی افزود: اگر وعده‌های مسئولان برای حمایت از ایرلاین‌ها مانند تامین ارز نیمایی با نرخ مناسب و ارائه تسهیلات ارزان قیمت عملی شود، شرکت‌های هواپیمایی نیازی به افزایش قیمت بلیت ندارند چرا که هزینه‌های آن‌ها جبران می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد:در صورت گرانفروشی، مردم ابتدا به سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی مراجعه و قیمت‌های اعلامی را با نرخ‌های مندرج در نرخنامه رسمی مقایسه کنند و اگر بالاتر از سقف تعیین شده بود به انجمن یا سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.

اسعدی سامانی گفت: شرکت‌های هواپیمایی تمام دستورات جدید بهداشتی از جمله رعایت ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیما را رعایت کرده‌اند و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود و تاکنون افزایش قیمت نداده‌اند.لذا توصیه می‌ شود، بلیت با در نظر گرفتن نرخنامه مصوبه موجود از ایرلاین‌ها خریداری شود. چرا که برخی سایت‌ها یا چارترکننده‌ها اقدام به فروش بلیت بیشتر از قیمت مجاز کرده‌اند. برای مثال قیمت بلیت در مسیر تهران-مشهد که باید حدود ۷۰۰ هزار تومان باشد، توسط چارترکننده‌ای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ