کد خبر: ۱۶۰۲۷
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۷/۲۵

توئیتر دو ایرانی برجسته را جذب کرد/ گران‌ترین مدیر گوگل /۸۰۰ هزار سهم

توئیتر دو ایرانی برجسته را جذب کرد/ گران‌ترین مدیر گوگل /۸۰۰ هزار سهم

توئیتر برای رشد و بقا دست به دامن مدیران ایرانی شد و بعد از امید کردستانی گران‌ترین مدیر گوگل ، به سراغ علی روغنی رفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،شرکت توییتر اعلام کرد از این پس به امید کردستانی مدیر اجرایی جدید، سالانه پایه حقوقی برابر با 50 هزار دلار می پردازد. وی همچنین می تواند در صورت تمایل 800 هزار سهم این سایت را خریداری کند.

این تازه ترین تلاش جک دورسی مدیر عامل توییتر برای نجات این شرکت از وضعیت فعلی و افزایش استحکام مالی آن است. به نظر می رسد هدف دورسی از استخدام کردستانی از بین بردن این تصور است که وی قصد دارد در آن واحد نقش های متنوع مدیریتی را ایفا کند.

کردستانی 51 ساله در سال 1999 به عنوان یازدهمین کارمند گوگل به این شرکت پیوست و ده سال در آن فعالیت کرد. آخرین پست وی در گوگل مدیر امور کسب و کار بود. درآمد پایه سالانه وی در گوگل 237 هزار و 500 دلار بود و ارزش سهام پاداش داده شده به وی به حدود 123 میلیون دلار می رسید.

از سوی دیگر توئیتر برای رشد و بقا دست به دامن مدیران ایرانی شد و بعد از امید کردستانی به سراغ شریک سابقش علی روغنی رفت. روغنی یک سال و نیم پیش مدیر اجرایی توئیتر بود اما اکنون سرپرستی توسعه استارت‌آپ‌ها را عهده‌دار شده است.

وی آبان ماه سال گذشته در قالب شریک پاره وقت به توئیتر پیوست و اکنون در اکسلریتور (شتاب دهنده) کُمبایندر توئیتر که از سال 2005 تأسیس شده، مشغول به کار شده است.

انتهای هفته گذشته شرکت توییتر رسما "امید کردستانی" که سابقا به عنوان مدیر اجرایی گوگل و مشاور آلفابت (هلدینگ گوگل) و از آن به عنوان گران‌ترین مدیر گوگل یاد می‌شد را به عنوان عضو هیات مدیره برگزید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ