کد خبر: ۱۶۰۷۷۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱۱

پیش بینی افزایش تولید PVC در پتروشیمی فرابورسی و ظرفیت صادرات
با راه اندازی مجدد واحد آسیب‌دیده برآورد شد:

پیش بینی افزایش تولید PVC در پتروشیمی فرابورسی و ظرفیت صادرات

مدیرعامل پتروشیمی آبادان از افزایش تولید ماهانه PVC پس از وارد مدار شدن واحد آسیب‌دیده در سال ۹۷ ، پیش بینی افزایش میزان تولید به ۳۵ هزار تن تا پایان سال و ظرفیت صادرات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علوی از در مسیر تولید قرار گرفتن واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان که به دلیل آتش سوزی سال ۹۷ متوقف و از مدار خارج شده بود از اواخر خرداد سال جاری خبر داد و گفت: ظرفیت کنونی تولید روزانه اکنون 180 تن برابر 60 درصد ظرفیت اسمی است. پس از راه‌اندازی آزمایشی مجدد واحد 600 ،تولید PVC در دو ماه به 2.4 هزار تن و در ماه‌های بعدی به حداکثر تولید رسید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده میزان تولید PVC در مهر سال جاری ماهانه به 4.2 هزار تن رسید که با این روند میزان تولید تا پایان سال به 35 هزار تن خواهد رسید. باتوجه به مرغوبیت PVC تولیدی و ارزآوری مطلوب این ظرفیت وجود دارد که محصول به خارج صادر شود.

علوی ادامه داد: این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل به فرآورده های پتروشیمی بخشی از آن را به بازارهای هدف خارجی صادر می‌کند و با آمادگی کامل در حال تولید و طبق شرایط فرآیندی و بصورت مرحله‌ای در حال افزایش ظرفیت تولید است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ