کد خبر: ۱۶۰۸۰۰
۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۸/۱۱

توضیح بانک دی درباره تعلل در افزایش سرمایه سنگین ۳۸۸۴ درصدی

توضیح بانک دی درباره تعلل در افزایش سرمایه سنگین ۳۸۸۴ درصدی

بانک دی با اشاره به اعطای فرصت سازمان بورس جهت خروج از زیان انباشته ، درباره تعلل در افزایش سرمایه سنگین ۳۸۸۴ درصدی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک دی در حالی از دو سال پیش پیگیر افزایش سرمایه سنگینی بود که ماه گذشته پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 3884 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام کرد تا سرمایه فعلی را از 640 میلیارد تومان به 25.5 هزار میلیارد تومان برساند و صرف خروج از شمولیت ماده 141 لایحه قانون تجارت و بهبود ساختار مالی کند .

براساس این گزارش، در این میان "دی" با اشاره به اعطای فرصت سازمان بورس جهت خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت از مرحله پایانی بررسی گزارش حسابرس درباره افزایش سرمایه خبر داد.

براین اساس، بانک دی پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعلل در افزایش سرمایه اعلام کرد: با اعطای فرصت سازمان بورس به این بانک برای اجرای برنامه های ارائه شده جهت خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت، اکنون بررسی و اظهارنظر گزارش توجیهی افزایش سرمایه بر مبنای صورت های مالی پایان سال 98 از جانب حسابرسان و بازرسان قانونی در مرحله پایانی به سر می برد.

بدین سبب در روزهای آتی و به محض وصول گزارش حسابرس، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی و با قید فوریت و جدیت نسبت به اخذ مجوز از سازمان بورس و بانک مرکزی اقدام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ